NanoPrep 2019

Comença el mes d'octubre amb el Nano Prep !!!!


The NanoPrep Course Outline



  1. Develop a Story Idea (September 9-13)
  2. Create Complex Characters (September 16-20)
  3. Construct a Detailed Plot or Outline (September 23-27)
  4. Build a Strong World (September 30 – October 4)
  5. Organize Your Life for Writing! (October 7-11)
  6. Find and Manage Your Time (October 14-18)

De fet, el Nano Prep comença el mes de setembre i consisteix en sis setmanes de documentació entre setembre i octubre. Jo, aquest mes, he començat a treballar a una editorial i he estat fent papers per matricular-me a un postgrau, així doncs, no he participat, encara, al Nano Prep. Però, durant aquest estiu vaig estar fent tots els passos prèvis que es recomanen abans d'escriure una novel·la.
Així doncs, m'he près el setembre amb calma. Malgrat tot, avui 1 d'octubre, començo el Nano Prep, un mes de preparació pel Nanowrimo, National Novel Writing Month. (nanowrimo.org)

Però a part d'intentar acabar de planejar la novel·la que ja vaig intentar d'escriure durant el Nanowrimo de l'any passat a Paris, també vull aprofitar aquest mes per agafar un hàbit d'escriptura, una rutina, per tal que quan arribi novembre, posar-me a escriure cada dia 1.667 pàgines no se'm faci difícil i aconsegueixi arribar a finals de novembre. No m'importa si no arribo a les 50.000 paraules, però almenys vull aconseguir aguantar fins el final i no rendir.me com l'any passat que vaig aguatnar només 2 setmanes.

Intentaré anar documentant el procés per aquí, per escrit o bé en fotos o vídeos. 

Les eines de treball que ofereix la pàgina oficial de Nanowrimo són diferents esdeveniments presencials o en línia que es proposen a Facebook Events. També n'hi ha a Youtube. Per estar al dia de tot també hi ha Twitter i Instagram. I si necessites motivació hi ha Pinterest o bé Pep Talks.

Els materials que ofereixen són AQUÍ  i jo els  combinaré amb els que utilitzo normalment i que us deixaré per AQUÍ. 


NANOPREP CALENDAR (TWITTER)

DAY 1: Journaling
DAY 2: Documentació sobre NanoPrep i Nanowrimo 2019
DAY 3: Fira del llibre Antic i d'Ocasió / Flâneur
DAY 4: Worldbuilding help
DAY 5: Lectures en Ruta
DAY 6: Worldbuilding
DAY 14: Organization, timing and writing routine


Week 6

vlog

No us mentiré. Aquesta és la primera entrada que faig tot i que sigui l’última setmana del NanoPrep. Però com que ja tenia els tres primers apartats fets només em vaig dedicar a acabar el WORLDBUILDING seguint algunes de la pautes que oferia el PDF de la pàgina oficial de Nanowrimo i avui he fet el quiz  de la session 6. He intentat durant aquest mes organitzar-me i escriure cada matí. No ho he fet. Però som dia 17, encara hi ha temps! 
En el quiz he tret el resultat tres, per tant, em proposen 2 sessions de 840 paraules en 30’ : escriure cada matí 30’ i cada migdia 30’. Així doncs, aquest novembre ho provaré! De moment, em dedicaré a acabar de planejar-ho tot i així podré escriure tranquil.la sense mirar enrere! 

Us deixo aquí la meva pàgina de NANOWRIMO : CLICK AQUÍ











Comentaris

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a