Balanç lector de meitat d'any || Booktag

Últimament he vist molts vídeos d'aquest tag a Youtube i em semblava molt divertit, tenia moltes ganes de fer-lo, i així tancar aquesta primera meitat d'any tan estranya i centrar-me, positivament, amb la segona meitat d'any. Estic molt contenta perquè crec que mai havia llegit tant com aquest any, suposo que aquesta és la part bona del confinament, he tingut temps de llegir més, sobretot a les nits, abans a la nit estava tan esgotada que no podia concentrar-me.

Així doncs, aquestes són les meves respostes al tag

Balanç lector de meitat d'any 
Booktag


Millor llibre llegit
Creix un arbre a Brooklyn de Betty Smith

La millor seqüela
El sabor de tus heridas de Victoria Álvarez

Novetat literària llegida
Bon dia, tristesa de François Sagan

Novetat editorial que sortirà o ha sortit aquesta segona meitat d'any i vols llegir
L'enigma de l'habitació 622 de Jöel Dicker

La decepció més gran
 La Ballarina d'Ogai Mori, el final em va trencar el cor

La sorpresa més gran
La passió de Jeannette Winterson

L'autor/a preferit/da
Colette

Fictional crush
L'Eloi de La llanterna de Montmatre per la seva passió per París, l'art impressionista i el barri de Montmatre

El meu personatge preferit
La Teresa Goday de Mirall Trencat, penso que és un dels personatges més complex i rodons que he llegit o bé la Cécile de Bon dia, Tristesa amb qui he empatitzat molt, sobretot amb la segona part.

Una llibre que m'hagi fet plorar o gairabé
El final de La Pluja d'Estels em va trencar el cor

Un llibre que m'hagi fet feliç llegir-lo
El jardí secret de Frances Hodgson Burnett per totes les descripcions de la natura

El llibre més bonic
Te quiero d'Algar Editorial

Llibre pendent
Canto jo i la muntanya balla o The Great Gatsby


I les vostres respostes? Quines serien? En parlem als comentaris?

Comentaris

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a