READING & COFFEE IN BARCELONA

Quin és el teu lloc preferit per llegir? On llegeixes normalment? Vas sol/a a cafès?

Des que vaig començar l'universitat, passo moltes hores pel centre de Barcelona, molts dies cansada d'estar a la biblioteca, després de classe o entre classes m'agrada anar a llegir i pendre un cafè i descobrir sempre llocs nous amb gent diferent.

La veritat és que puc llegir a tot arreu, el tren, a casa tot i que hi hagi gent puc estar al menjador, depèn del llibre, sinó el meu lloc preferit és al meu llit; però trobo molt relaxant també llegir en cafès. Alguns dies a casa em sento agobiada i sortir a llegir a un cafè mentre sento el soroll dels gots, plats, converses i música jazz de fons, em calma.

TALLERS 76

19/12/17
Ciutat cosmopolita i plena de somiadors,
com no vols que m'enamori de tu, Barcelona?

Aquesta tarda, prenia un cafè mentre estudiava a un local al carrer tallers quan han entrat un grup de dones i homes que graven una escena d'una sèria, pel·lícula o reportatge, no ho he aconseguit saber. Mai m'hi havia trobat. Això és el que m'agrada de Barcelona, que sempre em recorda que tots tenim somnis, que tots tenim projectes i que hi hem de creure. Tot i que, et sembli estrany, que ningú ho fa, que et jutjaran, sigues tu, fes els teus somnis realitat, obre les portes de tots aquells que ho anel·len com tu i no s'atreveixen. Res és tan estrany com ens creiem.



COSMO




BORNET

STARBUCKS

RAMBLA


CONSELL DE CENT


UNIVERSITAT


NON SOLO BRASA

Comentaris

  1. Hola Meyonbook! Doncs sembla que ens assemblem molt! El meu lloc preferit per llegir també és al llit o en alguna cafeteria, si pot ser amb encant millor. Ens seguim a l'instagram. Sóc a.caudorella
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Hola Marta! Perdó per respondre tan tard, no ho havia vist. Merci pel comentari! Ens seguim!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a