OXFORD TRAVEL DIARY #2

Dilluns, 1 d'agost de 2016

Estimat diari,

Quin dia! Avui al matí hem anat a l'escola, ens han donat una ''cookie'' de benvinguda (que encara no m'he menjat, me la guardava per a tarda) i ens han reunit en una habitació per fer-nos el carnet d'estudiants, ens han fet omplir una fitxa i deixar el DNI. Després hem anat cap a un altre edifici de EF on ens han fet unes conferències sobre l'estada sobre: normes, informació d'horaris i activitats i a les onze i mitja ja era hora de dinar! (per mi era l'hora del pati però ens han fet tornar cap a l'escola i jo i el meu germà hem anat a parlar perquè volíem anar junts als mateixos grups i classes i han dit que ens enviarien un correu (però no).

Llavors hem sortit al pati i ens hem trobat amb una noia del grup de ''what's up'' i després ha vingut una altra companya espanyola. I esperant per anar a fer el ''City Tour'' hem conegut un noi i una noia catalans i ens hem trobat amb una altra noia que m'havia enviat un missatge per trobar-nos. Hem passat la visita junts coneixent-nos i un cop s'ha acabat el ''tour'', hem decidit quedar-nos a donar una volta, m'he comprat el llibre de Harry Potter (l'obra de teatre) ''The Cursed Child'', per 10 lliures només! I després hem pres un te en un pub i hem tornat a l'escola.
Per tornar a casa ha estat un xou i hem decidit demanar ajuda a l'escola EF i hem tornat amb taxi. He sopat, m'he dutxat, he parlat amb els meus pares per decidir què fem, si canviem de casa o anem a residència o aconseguim tornar a casa amb bus!

Bona nit!

Comentaris

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a