CITES // MEMÒRIES D'UNA GEISHA





‘’És veritat que de vegades, quan travesso Park Avenue, em sobta la peculiar sensació de com en són, d’exòtics, els meus entorns. Els taxis grocs que passen rabents, fent sonar els clàxon, les dones amb els maletins, que es queden tan perplexes en veure una velleta japonesa amb quimono dreta a la cantonada del carrer. Però, en realitat, ¿no trobaria Yoroido igualment exòtic si mai hi tornava? Quan era petita, creia que la meva vida no hauria estat mai una lluita si el senyor Tanaka no m’hagués arrencat de la meva casa borratxa. Però ara sé que el nostre món no és pas més permanent que l’onada que s’alça a l’oceà. Per moltes que siguin les nostres lluites i els nostres triomfs, per molt que ens causin sofriment, molt aviat s’escolen i es dilueixen, talment com la tinta aigualida sobre el paper.’’

-   MEMÒRIES D’UNA GEISHA d’ARTHUR GOLDEN 


Comentaris

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a