BOOKTUBERS CAT | Recomenacions

 

Mireu booktubers catalans? 
Feia temps que tenia aquesta entrada preparada però no trobava el moment de publicar-la. Avui, arran d'un tuit on demanaven booktubers de referència catalans, he decidit publicar-lo i compartir-lo a twitter. 

Quants d'aquests canals coneixíeu o seguiu? 
Realment som poquets i m'encantaria que molta més gent s'hi unís. Jo mateixa sempre he volgut dedicar-hi més temps, però estudiant i treballant he estat sempre més centrada a instagram, tot i així gràcies a la Mixa del canal Paraula de Mixa, m'ha animat a crear més contingut. Tinc uns quants vídeos pensats, ara mateix estic enfeinada amb un projecte, però ben aviat m'hi posaré.



















Comentaris

  1. Quin resum més ideal, Mariona! No coneixia "La motxilla de llibres"... ja la segueixo!!

    I quines ganes que pengis més contingut al teu canal de YouTube... Estic segura que seràs una booktuber fantàstica <3

    Una abraçada!

    Mx

    ResponElimina
  2. Ostres, n'hi ha que no els tenia jo localitzats! Moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  3. Ah, per cert! Jo afegeixo el canal "Boja sense llibres" 😋

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a