VULLESCRIURE diary // @writing_journal

Extracts from WRITING JOURNAL  

INTRODUCCIÓ I DIA 1

Avui, 17 d'octubre de 2019, comença la 8a edició de Vullescriure; un projecte que ajuda i anima aquells aspirants a escriptors que els costa trobar idees o temps per escriure, com jo. Aquest any hi participaré per primer cop i espero que això m'ajudi a agafar una rutina i aconseguir escriure més sovint i així millorar.

A partir del dia 17 d'octubre, cada dijous a les 8 del vespre penjaran a la web una proposta per escriure. El termini serà el dimecres següent a mitjanit. I l'extensió és de 300 paraules aproximadament (100 amunt i avall de marge). A més a més, tots els textos tenen una paraula obligatòria.
Si algun dels texts no compleix aquest requisits, se'ns avisarà i tindrem 7 dies per modificar-ho.

''Aquesta temporada totes les Crides estaran inspirades en els 5 sentits: vista, olfacte, tacte, oïda i gust! En total hi haurà 15 Crides, amb una pausa de les vacances de Nadal.''

Però a part de la Crida, també hi ha l'intercanvi de comentaris. Un cop publicat el text setmanal, tindrem una setmana més per escriure el següent i també per llegir dos textos dels companys que hagin posat la mateixa opció d'intercanvi que jo, és a dir, trencaclosques: intercanvi d'un comentari positiu i d'un crític-constructiu.

Si us queda cap dubte o us hi voleu animar, us deixo aquí el lloc web amb tota la informació que podeu necessitar. Vullescriure

Per més dubtes, us deixo el instagram i contacte de la creadora i directora de vullescriure: Teresa Saborit

Això és tot el que sé de moment, sense experiència, només pel que he llegit a la web i per les respostes a preguntes que m'ha fet la MIXA

DIA 2 - Procés escriptura
Per tal d'escriure cada setmana una crida tinc una llibreta on primer apunto la paraula clau i la minicrida de la setmana. Llavors em poso música, miro pinterest o simplement durant la setmana em fixo en coses relacionades amb la paraula per tal d'inspirar-me.

Com que aquest any també estic participant al NanoPrep durant octubre i el Nanowrimo durant novembre, utilitzaré els relats, per escriure parts de la novel·la i així conèixer millor els personatges.

La paraula clau de la primera crida va ser ''cafè'' i el sentit era ''l'olfacte'' i estic molt orgullosa de com em va quedar la història lligada.


La segona setmana, vam haver d'escriure amb el gust i la paraula clau va ser abella.  També n'estic satifesta ja que volia allunyar-me de lo obvi com abella i mel i gust dolç i em va sortir bastant bé a més ho he pogut lligar de moment cada una amb un personatge. 

Aquesta setmana és la tercera i consisteix en el tacte i la paraula clau és vaixell. M'agardaria utilitzar aquesta crida per coneixer millor la tercera protagonsita de la novel·la, de moment no hi he pensat molt i em costa però estic segura que se'm acabarà acduint alguna cosa.

DIA 4 - Crida 138

Són les dotze de la nit, just ara, 13/11/19 s’acabava l’entrega de la crida 138, pensava que no hi seria a temps. Aquest cap de setmana no vaig poder escriure el relat, vaig escriure pel nanowrimo i dilluns entre Baula i el postgrau i ahir el meu aniversari, no pensava que avui trobaria temps. He agafat l’inici fe la novel.la perquè contenia la paraula obligatòria i utilitzava bastant el sentit de la vista que era el necessari d’aquesta crida. Així, després de publicar això, fer el comentari obligatori i un altre d’opcional i un que m’havia deixat de la crida 136, ho he aconseguit!!!

DIA 5 - Crida 139

De nou, una altra crida escrita a última hora.
Amb el nanowrimo tampoc va gaire millor. Només 16.000 paraules aprox i hauria de tenir 33.000 escrites aprox.
El mes de novembre tinc els caps de setmana més plens del que em pensava i tampoc he fet massa cas del horari que em vaig fer a l’exel. Per què em costa tant? Potser no era prou realista, em llevo a les 7h i ja vaig cansada, si em llevés a les 6h ja seria massa... Em vaig prometre però sentir-me orgullosa d’arribar a dia 20, tot i que no hagi escrit cada dia, ho segueixo tenint en ment, no m’he rendit. I encara queden 10 dies! I amb el vullescriure igual! Per què porti dues crides fent-ho ràpid i a última hora no vol dir que la de la setmana que ve no me l’organitzi millor! 💪🏻 “The show must go on”♥️

DIA 6 - Crida 140

Tot i que no m’ho pensava, he aconseguit de nou escriure la crida de la setmana! Tenir aquest perfil m’ajuda a obligar-me, perquè sé que si no ho faig, faltarà sempre aquest nombre en la sèrie!

Comentaris

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Troba'm a